Khamis, 18 Ogos 2016

(Shopping) Belezza Boutique (Personal Review)

Assalamualaikum.

Kali ni saya nak tempek kat sini online butik yang trusted yang saya selalu blogwalking dan dh jadi trusted seller saya almost enam tahun.Wah lama betul kan, 6 tahun saya follow butik ni.

Saya dapat beli Dian Vitamin C, Raudhah shawl,beli baju cantik dari Qoma, dapat beli Produk Shaklee dari Belezza Boutique ni.

Daripada zaman tak ada instagram,sampailah sekarang dah ada macam-macam social media untuk online butik ni. Sayang betulla dengan Belezza Boutique ni,dengan ownernya yang ramah lagi. Klik je kat link ni,My lovely place to shop online sejak 6 tahun lepas.

Interface blog Belezza Boutique yang senang nak baca dan tersusun buat saya rasa happy nak window shopping dan shopping ngan Belezza.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan